piątek, 20 marca 2015

Polecam 3 najlepsze dla mnie blogi – SHARE WEEK 2015

 http://bit.ly/ShareWeek2015

Na początku w ramach wprowadzenia pragnę wytłumaczyć dla nie wtajemniczonych o co chodzi??:)

SHARE WEEK 2015 to akcja prowadzona przez blogera Andrzeja Tucholskiego w której blogerzy polecają swoim czytelnikom jakie według nich są najciekawsze blogi w tym roku lub też najchętniej i najczęściej czytane. Ważne jest, aby promować te, które są bardzo wartościowe w treści, często również te mniej odwiedzane, tak by również one mogły głębiej wkroczyć do internetowego świata.

Tak dokładniej jest to już czwarta edycja tej zabawy, bo ja tego inaczej nie mogę nazwać. Dla mnie właśnie tak jest, jednak staram się do niej podejść profesjonalnie i polecić Wam  perełki. 

Innym ciekawym faktem jest również to, że tak jak inne konkursy jak BLOG ROKU - który działa na zasadzie wysyłania smsów na najlepszy blog (po wielu tegorocznych aferach z kupowaniem głosów) czy też ranking KOMINKA - który jest tylko subiektywną oceną jego autora, SHARE WEEK to dla mnie zdecydowanie coś więcej. Mogę bowiem zostać polecona przez profesjonalistów i ludzi dla których blogowanie to nie tylko pasja, ale również ciężka praca - dla której poświęcają wszystkie wolne chwile.

 

 

 

To czy ja mogę nazwać się blogerem w tym momencie tego jeszcze stwierdzić nie jestem w stanie - myślę, że zbyt mało mam w tej dziedzinie do powiedzenia, doświadczenia oraz jestem tutaj zbyt krótko, aby zostać zauważona. Co innego, by wyrazić swoją opinię, gdyż blogi poczytuję już bardzo długo i mam swoje ulubione:) Problemem wręcz jest wybranie tej najciekawszej trójki, gdyż czytam wiele mega ciekawych blogów, pisanych naprawdę przez ludzi wszechstoronnie uzdolnionych którzy dzielą się swoimi pasjami, wiedzą w danym temacie od tej np. ekonomicznej, wnetrzarskiej, dziennikarskiej, internetowej, marketingowej po te najbardziej nam ludzkie jak wiedza z zakresu wychowania dzieci, prowadzenia domu, podnoszenia własnej samooceny (czyli wiele blogów psychologicznych). Oferta w dzisiejszych internetach jest megaśnie bogata i każdy znajdzie coś dla siebie.

Przejdźmy zatem do sedna:

1. Blog number 1 -   http://zudit.pl/

 

http://zudit.pl/

Autorka tego bloga mówi o sobie ,,młoda i piękna żona, pismaczka" . Dla mnie osoba o najciekawszym jaki do tej pory pięknym i łatwym sposobie pisania. Poruszająca tematy trudne oraz kontrowersyjne.  Świetnie trafiająca w sedno ze swoimi sugestiami oraz poradami na każdy z opisanych przez siebie problemów. Jej blog mnie inspiruje, napawa optymizmem, ale często również rozbawia do łez. To taka bratnia dusza w wyrażaniu opinii na wiele... Innym dodatkowym atutem są zdjęcia umieszczane na blogu - nietuzinkowe, inne i bardzo pomysłowe wykonywane przez Pikolinę. 

2. Blog number 2 - http://stayfly.pl/

http://stayfly.pl/

Blog pisany przez Krakowianina, który wolałby mieszkać na Florydzie, nie lubiącego disco polo oraz malkontentów, osobę poruszająca czasami tematy śmieszne jak np. w co ubrać się na spotkanie ze swoim byłym/byłą po te naprawdę kontrowersyjne typu ,,jak to jest wychowywać się bez ojca?" pod którymi zawsze gości burza komentarzy. Bardzo spodobał mi się jeden komentarz na temat jednego z jego wpisów typu: ,,najlepiej piszesz gdy się zezłościsz":) Bloga czytam bardzo często, i często dla relaksu. Polecam.

 3. Blog number 3 - http://www.flowmummy.pl/

http://www.flowmummy.pl/

Z racji tego, że jestem mamą wspaniałej Uli, nie może zabraknąć bloga o tematyce rodzicielskiej, którego czytam bardzo często i równie często czerpie z niego dużo porad na temat wychowania dzieci, ale przede wszystkim normalnego podejścia do nich. Bez lukru i pudru, ale z miłością i ciepłym gestem. Pisany przez mamę trójki fajnych urwisków - więc doświadczenie jakby nie było nie małe, kobietkę niezwykle szczerą i optymistycznie nastawiającą ludzi do życia. Na swoim blogu lubi poruszać tematy trudne, nieszablonowe jak pisze, ale również te związane ze sprawami przyziemnymi, co ubiera w niezwykle humorystyczny i przyjemny tekst, świetnie się czytający.

 

 

Blogów, które mogłabym polecić jest dużo więcej m.in mikemary.pl, zabijgrubasa.pl, kuturą w płot.pl, czy też fabjulus.pl i wiele więcej. Świat internetu, a szczególnie ten blogerski jest od niedawna naprawdę bogaty. To miejsca, które inspirują, nastawiają optymistycznie, motywują do wielkich rzeczy. Mnie przekonały do tego, że mnie też może kiedyś się udać, i dzięki nim ( poniekąd) również zaczęłam w to wierzyć. Dzięki temu właśnie powstał ten blog:)

Zachęcam Was czytajcie je dla relaksu , przyjemności i każdego innego powodu, warto!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz